Szerző: Szakonyi Eszter, a Vintage Beauty kozmetikai termékcsalád fejlesztője és tulajdonosa
2022-es év szépségipari trendjeit várhatóan továbbra is erősen befolyásolja majd a COVID és mindaz, amit a sokadik hullám indukál.
A világ fenntarthatósága iránti erősödő globális félelem, és a folyamatosan mutálódó COVID vírus két szélsőséges vendégattitűdöt hívott életre:
1. Az egyik magatartást a spórolásra, egyszerűségre, ésszerűségre és a mennyiségi halmozás kerülésére való törekvés jellemzi, árérzékenysége miatt is, de nem csupán ezért.
E vásárlók a tiszta, lehetőleg natúr vagy bio, magas hatóanyagtartalmú, kevés lépésből álló kozmetikai protokollokat keresik. Fontos számukra a csomagolás újrahasznosíthatósága és az előállítási folyamat ökológiai lábnyomának minimalizálása.
2. A másik csoport az extrém, önjutalmazó fogyasztói kör, aki vevő a különleges, de sokszor felesleges kozmetikai eszközökre és anyagokra.
E vásárlók keresik az egzotikus alapanyagokból előállított, látványos, sokat ígérő, akár applikációkkal megtámogatott és funkcionálisan szofisztikált kialakítású terméktípusokat.
„Mi, magyar kozmetikai szolgáltatóként idén is a változatlanul tiszta, extrém magas hatóanyagtartalmú, ésszerű, bőrprobléma-megoldó termékekben látjuk a magunk útját.
Szalonszolgáltatásainkban a személyre szabott, natúr, biztosan és kiszámíthatóan hatásos, manuális és elektrokozmetikai megoldásokat is alkalmazó eljárásokat preferáljuk” – hangsúlyozza Szakonyi Eszter, a Vintage Beauty kozmetikai termékcsalád fejlesztője és tulajdonosa.