Innovatív termékekkel erősít idén is az Oriflame

Teljes körű öregedésgátló megoldás bioaktív technológiákkal, új testápoló család a bőr feszesítésére és személyre szabott hibrid hajápolás – ezek a termékek találhatóak az Oriflame idei újdonságai közé. A svéd cég új termékei – hűen az eddig filozófiájukhoz – gyengédek a bőrhöz és a természethez is.

Szerző: WK

Több felmérés említi Svédországot a világ 10 legboldogabb nemzete között. Sokan kutatják, próbálják megérteni, mire vezethető vissza boldogságuk titka. A vezető svéd szépségmárka kerekasztal-beszélgetésén szintén arra kereste a választ, hogy vajon miért van ez így. Mit tehetünk azért, hogy mi is jobban érezzük magunkat a bőrünkben? A beszélgetés moderátora Tatár Csilla volt, a résztvevők pedig dr. Kőrösi Beáta pszichopedagógus, szupervizor, Kardics Beáta, az Oriflame Magyarország marketing menedzsere, Bakos Anikó bőresztéta, valamint Illés Anita, aki saját, Svédországban szerzett tapasztalatairól mesélt.

Oriflame Kerekasztal Beszelgetes (002)

Az Oriflame marketing menedzsere, Kardics Beáta (középen) elmondta, hogy a svéd gyökerekből adódóan a márka másképp tekint a szépség fogalmára, mint bárki más. Számukra a szépség nem csupán a külsőségekről szól, hanem arról, hogy hogyan élünk, hogyan érzünk és mit teszünk mindennapjainkban.

„A Beauty by Sweden egy életmód: arra invitál, hogy érezd magad jól gyönyörű bőrödben, élj egészségesen, legyél boldog és légy önmagad. Hogy bízzál magadban és találd meg az egyensúlyt az életben. Azt az egyensúlyt, ami kívül-belül átitat, amitől mindennap fejlődünk. Hiszünk a felelős szépségben, a biztonságos szépségápolási termékekben, melyeket a természet ihletett és a tudomány tökéletesített. A természet inspirál minket, ezért tiszteletben tartjuk a környeztet” – kezdte a szakember. „Azt gondolom, hogy mi magyarok sokat tanulhatunk a svédektől. Az egyik kedvenc kifejezésem például a lagom. Ez egy  életszemlélet, amit nehéz lefordítani, de gyakorlatilag az egyensúlyra és  mértéktartásra vezethető vissza. Pont jó, se nem sok, se nem kevés. A svédek mindenben a lagomot érvényesítik, legyen szó étkezésről vagy gardróbról. Vagy például én rendszeresen fikázom, ez viccesen hangozhat, de ez igazából a nap egy fénypontja, arra szánt külön idő, amikor picit lelassulunk és gyakoroljuk a jelenlétet – egyfajta meditációnak is mondható, általában egy csésze  jó kávé mellett, gyakran akár egy jó társaságban. Egy dologban egyetértenek a kutatások: a boldogság kulcsa az egyensúlyban, az emberi kapcsolatokban, a lagomban és a fikában rejlik” – tette hozzá Kardics Beáta.

Új termékek a Beauty by Sweden szellemében

A Novage után megérkeztek a Novage+ bőrápolási termékek, amelyek ráerősítenek a bőrápolásra! A cosmoceutical hatékonyság segítségével a bioaktiváló technológiákkal készült termékek segítenek a bőr saját biológiai funkcióinak aktiválásában: a regenerálásban, a bőr megújításában és megerősítésében.

A Novage+ rutin – teljes körű bőrápolás 4 – tisztítás, szemkörnyék ápolása, hatékonyság fokozása és hidratálás – lépésben, amely a termékek rétegezésének magasabb szintjét biztosítja, és még ennél is többet! Minden termék formulája fokozza a következő hatását hatékony, természet ihlette biaktiváló technológiákkal, amelyek tökéletes szinkronban működnek a bőrrel – és egymással – az optimális eredmények elérése érdekében.  Különböző termékcsaládok segítenek a különböző bőrproblémák megoldásában.

Duologi, a hajápolás szakértője

Az új, hibrid hajápololó termékcsalád formulája a hajat és a fejbőrt ápoló összetevőket tartalmaz. Egyedileg, a számunkra legmegfelelőbb hajápolási rutint alakíthatjuk ki a termékekkel. Tisztít, hidratál és ápol.

Oriflame1The Body Edition – Sima bőr tetőtől talpig

Az új bőrápoló termékcsalád a cellulitisz csökkentésére, a bőr feszesítésére valamint az egyenetlen bőrtónus javítására született, amelyhez egy masszírozó is kapható, a hatás fokozása érdekében.

 

 

Roadshow-ra indulnak

Az Oriflame a széles közönséggel is szeretné megismertetni a „Beauty by Sweden” mottóját, ezért országos roadshow-ra indulnak. Egy kellemes, igazi svéd életérzést tükröző pop-up storet építenek fel hazánk legnagyobb városainak központi részein, ahol a látogatók megismerhetik a cég innovatív termékeit, valamint a svéd életérzést.