2022-ben is folytatódik a Minőségi Magyar Márkák diadalútja – te ismered őket? (1. rész)

Szerző: WK

Tavaly indult el a Beauty Forum Minőségi Magyar Márkák bemutatását szolgáló kampánya, azzal a céllal, hogy a szépségszakemberek számára bemutassa és közelebb hozza a prémium magyar kozmetikai márkák ma már széles és egyre szélesebb palettáját.

Csodálatos, magas minőségű termékekről van szó, melyekhez – kozmetikusaink ajánlása révén – mi, vendégek is örömmel nyúlunk otthoni használatra.

A Beauty Forumnak is köszönhetően azóta sok kozmetika bővítette szalonja termékskáláját új, eddig talán kevésbé ismert hazai termékekkel. 

A népszerű drogériák „egyenkínálata” helyett nekünk vendégeknek is ideje jobban megismerkednünk ezekkel a kiváló magyar cégekkel és termékeikkel! 

A Minőségi Magyar Márkák kampány első szakaszában az alábbi cégek mutatkoztak be a szakmának és a nagyközönségnek:

  • BIOLA: a Dr. Gyovai Viola okleveles biológus, a Magyar Tudományos Akadémia kandidátusa által vezetett fejlesztői csapat által kikísérletezett kozmetikai termékek között vannak olyanok, melyek amelyek hazai innovációs elismeréseket nyertek
  • CREMIO®: a prémiumkategóriás natúrkozmetikum márkát Dr. Belényesi Lívia szakgyógyszerész álmodta meg és hozta létre. A márka az arc hidratálására és a szemkörnyék ápolására fókuszál természetes, modern összetevőkkel
  • ADRIENNE FELLER: prémium natúrkozmetikumai 100%-ban természetes, növényi, bio alapanyagokból készülnek. Megalkotásukban kulcsszerepe van a kiváló minőségű illóolajoknak, és a vitaminokban, nyomelemekben gazdag, hidegen préselt növényi olajoknak.
  • fitoC: a professzionális szalonmárkát 1996-ban a Rosa Graf magyar származású vegyésze, Laszlo Petre és rokonai, Bánhegyi Andor és Zsolt alapították. Kezdetben fito fruit, majd fitocare volt a márkanév. 1998 óta Loidl Kata is részt vesz a fejlesztésben. A fitoC natúr összetételű, bio minősítésű hatóanyagokkal készül Magyarországon. Magas minőséget képvisel,  elérhető áron
  • HERBSGARDEN: a natúrkozmetikai márka termékei válogatott minőségű organikus eredetű alapanyagokból, gyógynövény-kivonatokból készülnek, magas hatóanyag-tartalommal. Céljuk a bőrfelszín természetes, egészséges működésének helyreállítása és fenntartása. A Forbes Magazin szerint az egyik legígéretesebb kozmetikai márka Magyarországon.
  • L’AMIA NATURA: a termékeikben lévő organikus botanikai összetevők, intelligens növényi, őssejt és peptidtechnológiai formulák képesek pozitívan befolyásolni a bőr sejtmegújulási, regenerálódási és öregedési folyamatait. A természetes alapanyagok  megszüntetik a bőr kémiai terheltségét, használatukkal nagyon rövid időn belül jelentős eredményeket tudnak elérni
  • MAGISTER: a dr. Mester Ildikó által alapított, többszörös díjnyertes márka különlegessége, hogy gyógyszertári alapokon nyugszik, ám az arc-, test- és hajápoló natúrkozmetikumok kizárólag természetazonos, vegyszermentes összetevőket tartalmaznak. A lakossági vonal mellett megszületett a professzionális, biológiai szemléletű Séance termékcsalád is
  • OPTIKOP: a márka már nem ismeretlen a hazai kozmetikusok körében. Az 1990-és évek elején induló magyar fejlesztésű és gyártású készülékek még ma is számos kozmetikában használatban vannak, és kifogástalanul működnek. A Beautylasereket a professzionális kozmetikai felhasználók figyelmébe ajánljuk
  • STELLA®: A 100%-ban magyar tulajdonú szépségipari vállalkozás 1952. óta, vagyis 70 éve áll a hazai szépség szolgálatában. A piaci igényekhez igazodó, magas minőségű, természetes hatóanyagokban gazdag összetételű, mikrobiológiai tisztaságú kozmetikum-palettájával sikeresen szolgálja a hazai és nemzetközi szépségszakmát és a szépülni vágyó hölgyek igényeit. A Lady Stella kozmetikumai egyre több külföldi országban is népszerűek.

Folytatjuk a bemutatást…