Tiszta babakozmetikumokra vágyott, maga készítette el azokat

Szerző: WK

Halász Dóra első terméke egy baba popsikrém volt, mely legelső variációját keresztfiának, majd kisfiának készítette el. A fiúk mindennapi ápolása során felmerült igények hozták létre a többi terméket, úgy mint a fürdetőt, testápolót,  babaápoló olajat, arc-és testápolót, körömvirág balzsamot.

Webkozmetika: Kérlek, mutatkozz be a webkozmetika olvasóinak!

Halász Dóra: dr. Halász Dóra vagyok, feleség, anya, gyógyszerész és a SHEDO natúrkozmetikumok fejlesztője és gyártója.

WK: Hogy lettél gyógyszerész?

Édesanyám terelgetett a gyógyszerészi hivatás irányába, ő gyógyszertári szakasszisztensként dolgozott gyógyszertárban, ezért gyermekkoromban betekintést nyerhettem a gyógyszerészet egyik szegmensébe, a gyógyszertári munkába. Egyértelmű volt a számomra, hogy Budapestre, a Semmelweis Egyetem Gyógyszerésztudományi Karára fogok jelentkezni érettségi után. Egyetemi tanulmányaim után én is a gyógyszertári gyógyszerészetet választottam, már 13 éve dolgozom patikában. A SHEDO márkát 2020-ban alapítottam férjemmel közösen, és együtt dolgozunk a vállalkozás sikerén.

WK: Milyen út vezetett a SHEDO-ig?

A gyógynövények, a természetes alapanyagok, illóolajok és a natúrkozmetikumok iránt már régóta érdeklődtem. A várandósságom alatti készülődés során pedig hamar felmerült bennem az igény igazán tiszta babaápolási termék iránt, amivel nap, mint nap tudom ápolni gyermekem. A korábban megszerzett tudásomra (az egyetemi tanulmányok kiegészítéseként részt vettem natúr alapanyagokkal foglalkozó kurzuson és belekezdtem aromaterápiás tanulmányaimba) és tapasztalataimra alapozva végül én magam alkottam meg ezeket. Minősített, organikus alapanyagokból, 100%-ban természetes vegán formulákat, megbízható, optimális összetételeket sikerült létrehoznom gyerekek és érzékeny bőrű felnőttek igényeire szabva.

shedo

WK: Mi hozta meg nektek végül a sikert és elismertséget?

2020 tavaszán vezettük be a Manó termékcsaládot, mely elsősorban, de nem kizárólag gyermekek ápolására fejlesztett termékcsalád. Ősszel pedig megjelent az első kismamák számára készült termékünk.

2021 októberétől elérhető egy sokakat érintő bőrprobléma, az ekcémás bőrállapot kezelésére szolgáló SHEDO Miraria Testápoló balzsam, mely 1 éves kortól használható arcra, kézre, testre egyaránt.

WK: Mi a márka üzenete?

Napjainkban egyre több szülő tudatosan figyel arra, hogy milyen ételt ad, milyen könyveket és mesét olvas, milyen mozgásformákra tanítja gyermekét. Azt gondolom, hogy legalább ilyen fontos az is, hogy születéstől kezdve milyen kozmetikumokkal ápoljuk gyermekünket.

Bőrünk a legnagyobb szervünk és az első védvonal, ezért igen nagy jelentősége van annak, hogy mivel érintkezik nap mint nap. Fontos, hogy figyelmet fordítsunk a megfelelő bőrápolásra, és időben kezdjük el megtanítani gyermekünknek ennek rutinját saját egészsége érdekében. Célom, hogy minél több ember figyelmét felhívjam a természetes, biokozmetikumokkal történő bőrápolás fontosságára.

Tudj meg többet a márkáról:

www.shedo.hu

 

A témához kapcsolódó fontos cikkeink:

A nagyi gyógykenőcsének köszönheti nemzetközi karrierjét